کد خبر : 1758298 | 07 خرداد 1400 ساعت 17:30 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید ترزگه:

پی اس جی و لیگ فرانسه برای امباپه کوچکند

مهاجم سابق یوونتوس و تیم ملی فوتبال فرانسه به کیلیان ام‌باپه توصیه کرد که به تیم بزرگ‌ تری برود.

پی اس جی و لیگ فرانسه برای امباپه کوچکند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان ام‌باپه تابستان سال 2022 به پایان خواهد رسید. این بازیکن جوان سخت مورد توجه رئال مادرید است. او قراردادش را تمدید نکرده و پاری سن ژرمن اگر می خواهد این فوق ستاره خود را رایگان از دست ندهد باید تا تابستان تکلیف او را مشخص کند.

 

 

1604784

 

 

دیوید ترزگه مهاجم سابق تیم ملی فوتبال فرانسه به کیلیان ام‌باپه توصیه کرد که به تیم بزرگتری برود.

ترزگه گفت:« پس از لیونل مسی و رونالدو، بدیهی است که ام‌باپه و هالند، برجسته می شوند. آنها آینده فوتبال هستند. هر دو بازیکنانی حرفه ای، قدرتمند و باانگیزه هستند. مطمئناً با گذشت زمان، آنها باید انتخاب کنند که در آینده در کدام باشگاه بازی کنند.»

 

 

1585168

 

 

او در ادامه صحبت های خود گفت:‌« ام‌باپه اکنون در یک باشگاه بسیار رویاپرداز بازی می کند اما او در کشوری بازی می کند که به طور کلی پذیرفته شده که بازیکنان سطح بالا در آن بازی نکنند. فوتبال سطح بالا در کشورهای دیگر وجود دارد.

انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان؛ این چهار لیگ قدرتمند هستند. من فکر می کنم با گذشت زمان، ام‌باپه به تغییر محیط نیاز پیدا خواهد کرد. این بخشی از زندگی یک ورزشکار حرفه ای است. در مورد هالند هم می توانم همین را بگویم. او برای باشگاهی با تاریخ و جاه طلبی بزرگ بازی می کند اما این تیم، بایرن نیست. او نیز باید به لیگ بزرگ تری برود و خود را نشان دهد.»

دیدگاه‌ها